سونوگرافی سینه ابزاری قدرتمند در جستجوی سلامتی

سونوگرافی سینه یکی از ابزارهای تصویربرداری بی خطر و بدون درد با امواج صوتی است که برای تشخیص و ارزیابی توده‌ها و ناهنجاری های بافت پستان و گره‎‌های لنفاوی در زیربغل مورد استفاده قرار می گیرد.

ماموگرافی با تزریق | روشی نوین در تشخیص سرطان پستان

ماموگرافی با تزریق یک روش جدید تصویربرداری پستان است که از ماده کنتراست برای بهبود دقت تشخیص در مواردی که بررسی های معمولی تصویربرداری پستان نتایج مبهم تولید می‌کند، فراهم می کند.

الاستوگرافی پستان چیست و چه کاربردهایی دارد؟

الاستوگرافی پستان چیست و چه کاربردی در تشخیص و بررسی مشکلات بافت پستان از جمله توده های برست دارد و هر آنچه از این تکنیک نوین تصویربرداری پزشکی نیاز دارید اینجا می توانید بیابید.

آسپیراسیون کیست پستان چیست؟

آسپیراسیون توده های پستان نوعی نمونه برداری است که برای تخلیه مایع از کیست پستان و به دست آوردن نمونه هایی ازبافت و مایع از ضایعات سینه جامد یا کیستیک انجام می شود.

داکتوگرافی یا گالاکتوگرافی چیست؟

داکتوگرام یا همان گالاکتوگرافی یک روش تصویربرداری پزشکی است که برای معاینه و بررسی داکت‌ها یا مجاری شیری پستان انجام می‌شود. این روش برای یافتن علت ترشحات سینه کاربرد دارد.

توموسنتز یا ماموگرافی سه بعدی پستان را به طور کامل بشناسید

اگر به شما توموسنتز پستان یا ماموگرافی سه بعدی توصیه شده است و نیاز به آگاهی بیشتر در مورد این تست دارید با ما همراه باشید تا با تمامی نکات آشنا شوید.

چرا باید وکیوم بیوپسی انجام دهیم؟

وکیوم بیوپسی پستان یک روش تشخیصی نوین برای بررسی بافت‌های پستان است که به منظور تشخیص بیماری‌های پستان مانند تومورها و کیست‌ها با حداقل تهاجم انجام می‌شود، در این صفحه به بررسی این روش می پردازیم.