ام آر آی در بارداری می تواند انجام شود؟

تصویربرداری رزونانس مغناطیسی در دوران بارداری بی‌ خطر است و مطالعات نشان داده‌اند که امکان صدمه به جنین در طول ام‌ آر ‌آی وجود ندارد، برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

تاثیرات MS بر بارداری و زایمان

مولتیپل اسکلروزیس (MS) یک بیماری عصبی بیماری نسبتا پیچیده و مزمن است که می تواند چالش هایی برای دوران بارداری ایجاد کند. اما تاثیری بر احتمال بارداری ندارد. و عموما اثرات آن در دوران پس از زایمان نمایان می شوند.

داشتن یک بارداری سالم در صورت داشتن روماتیسم مفصلی

اگر به روماتیسم مفصلی مبتلا هستید و تصمیم به بارداری دارید و می خواهید بدانید آیا امکان پذیر است یا خیر این مقاله را اصلا از دست ندهید.

چسبندگی جفت چیست و چگونه تشخیص داده می شود؟

اگر نگران چسبندگی جفت هستید و به دنبال راه های تشخیص آن هستید با ما همراه باشید تا از هر آنچه که در مورد این عارضه نیاز دارید اطلاع پیدا کنید.

جنسیت جنین در هفته چندم بارداری مشخص می شود؟

اگر می خواهید بدانید سونوگرافی تعیین جنسیت را دقیقا چه زمانی انجام دهید تا کمترین احتمال خطا را داشته باشد، تفاوت های جنین دختر و پسر در سونوگرافی و آگاهی از اینکه چرا گاهی اوقات در تعیین جنسیت احتمال خطا رخ می دهد با ما همراه باشید.

عدد ان تی باید چند باشد؟ ان تی نرمال چقدر است؟

سونوگرافی NT را اگر باردار هستید و در اطرافیان شما کسی باردار است حتما شنیده اید و از اهمیت آن با خبر هستید. با ما همراه باشید تا هر آنچه در مورد آن نیاز دارید، از میزان نرمال و غیر نرمال آن، کاربردها و زمان انجام بدانید.

هر آنچه باید در مورد سونوگرافی سه بعدی بدانید

سونوگرافی سه بعدی چیست که امروزه نیز در بین والدین طرفداران زیادی پیدا کرده است، با ما همراه باشید تا بدانید این تکنیک واقعیت دارد یا تصوری خیالی است؟! و هر آنچه در ارتباط با آن لازم است بدانید.