علائم سکته مغزی در گروه های سنی مختلف

دانستن علائم سکته مغزی بسیار مهم است چون در طول سکته هر دقیقه از اهمیت بالایی برخورداراست که با درمان سریع می توان آسیب به مغز را کاهش داد و جان یک نفر را نجات داد. پس برای اطلاع درباره اسن نشانه ها با ما همراه باشید.

نحوه خوابیدن افراد مبتلا به تنگی کانال نخاعی

نحوه خوابیدن از مواردی است که افراد مبتلا به تنگی نخاعی باید به آن توجه کنند در اینجا می خواهیم نحوه صحیح خوابیدن را توضیح دهیم که به کاهش درد این افراد کمک زیادی خواهد کرد پس ادامه مطالب را از دست ندهید.

هرآنچه درمورد تنگی کانال نخاعی باید بدانید | از تشخیص تا درمان

تنگی کانال نخاعی اختلالی است که گروه زیادی از افراد را درگیر می کند و به علت تنگ شدن کانالی که نخاع از آن عبور می کند اتفاق می افتد که ستون فقرات را تحت فشار قرار می دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

ام آر آی مغز چقدر طول میکشد و چگونه انجام می شود؟

تصویربرداری رزونانس مغناطیسی (MRI) مغز یک تصویربرداری مهم است که در آن فرد حدود 15 دقیقه درون دستگاه است. با ما همراه باشید تا با شیوه انجام و سایر نکات این تست بیشتر آشنا شوید.

بیماری اسپینا بیفیدا یا مهره شکاف چیست و چرا به وجود می آید؟

اسپینا بیفیدا یا مهره شکاف یک نقص مادرزادی است که باعث اختلال در رشد ستون فقرات و نخاع می شود. این وضعیت در مراحل اولیه بارداری رخ می دهد، در این مطلب علل و راه های تشخیص آن را بررسی خواهیم کرد.

10 نشانه شروع آلزایمر را بشناسید و جدی بگیرید

با ما همراه باشید تا با 10 نشانه آلزایمر آشنا شوید چرا که علائم آلزایمر می تواند از فردی به فرد دیگر متفاوت باشد. مشکل حافظه معمولاً یکی از اولین علائم این بیماری است و با پیشرفت بیماری، علائم شدیدتر می شوند.